nak menang keris model baru? klik sini.

April 21, 2012

.: Lemas di dada, bukan lucah :.

Assalamualaikum....

Bila cakap pasal dada , mesti kau excited nak tau dada siapa yg diperbualkan...Tapi aku tau, dalam kepala otak kau, dah terbayang dada aku... aku tau tu... har har har... Hah? Dadali?  Bukan Dadali lah bro, itu yg nyanyi 'Di saat aku mencintahimu'...  Lagipun Dadali semua laki kan, so, takde isu dada yg dibangkitkan...

Ni hah Dada yg aku maksudkan ;


' Lemas dalam dakapan ; Pro Montok ; Sangat Efektif '


Macam tipu pun ada... macam betul pun ada jugak... Kalau orang yg kat oversea sana tu, diorang selalu buah operation letak implan @ silicon nak kasi shape dia terjamin bulat, anjal dan tegang... Tapi kalau kat Malaysia ni, tak payah operate, kasi tala je Pro Montok ni... Suami tak cari lain punya...

Kau jangan tertipu, dalam baju tu bukannya letak tisu ke, span ke macam sesetengah orang buat... Dalam tu ada banyak rahsia.... Rahsia yg tegang lagi anjal baq ang!

Amacam, awek awek kat luar sana nak try? Terasa kurang berkeyakinan dengan dada yg sedia ada? Rasa tak reti nak hargai ciptaan Tuhan yg dah diberikan? Cubalah, Pro Montok... Dijamin Lemas terkapai kapai...

Eh, lupa pulak nak bagitau... aku bukan promote, tapi nak kasi awek awek yg kat luar sana yg mana rasa macam tak yakin dengan penampilan diri tu, jangan risau, Allah dah jadikan setiap makhluk Nya sesempurna kejadian... Dada kecik tak semestinya nafsu kecik kan? kan? kan?

Ingat! Lemas tu penting! har har har


1 comment:

Wadi AR said...

malu aku sebagai wanita tau. haha. adoi, akak tu tak rase ape ape ke haa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang