nak menang keris model baru? klik sini.

February 21, 2012

.: we go to the second level :.

Assalamualaikum.... 

Sekadar nak berkongsi bakat dan memajukan diri sendiri,
mencari idea serta menuntut ilmu fotografi yg tak ternilai hasilnya,
mencari kesempurnaan dalam setiap segi fotografi, 
mempelajari setiap teknik yg ada, mencuba serta mengolah
menggunakan bakat sendiri yg tak seberapa ni...




Kenapa perlu ada sifat dengki mendengki antara satu sama lain,
biarlah kalau gambar kau tak sehebat mana pun, janji itu
hasil dari diri kau sendiri, kau tak plagiat hasil orang,
kau tak ciplak idea orang, kau tak kutuk orang lain pun..
kau bagus, kau berani, kau kental baq ang! 
memang, aku pun baru je masuk bidang ni,
ilmu yg aku ada baru 10%, tapi aku senang berkongsi
dengan orang lain, kongsi ilmu yg aku ada
walaupun sikit, tapi besar impaknya daripada kau
tak tahu lansung kan? tak ea? okay, sukati kau..
kau simpan ilmu tu, kau kedekut, kau boleh mampus
tak kemana pun kau nanti...

tapi, kalau kau tiba tiba datang nak turun ilmu,
meh sini meh
...


Gambar macam ni aku baru je belajar macam mana nak dapatkan
olahan 'High Dynamic Range'.. tapi yg ni belum jadi lagi sebenarnya,
banyak lagi yg aku kena baiki...


sekian terima kasih...

2 comments:

Nath said...

love your factory pic, seems like your bike pic has too much color contrast inside >.<

Anonymous said...

i like ur pic!bley la,9ti sy nk kwin sy ask awk tuk jd phtogrphr sy ek....hehe ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang