nak menang keris model baru? klik sini.

February 10, 2012

.: hidup tak pernah puas :.

Assalamualaikum...


Lumrah la kan hidup ni... kalau ada seringgit , mesti nak 2 ringgit punya lah... kalau ada kasut sebelah, mesti nak yg sebelah lagi... kalau ada kertas , mesti nak pen dan liquid paper... memang semua orang tak pernah puas dengan apa yg diorang ada... kau pun sama kan? aku tau sebab aku tak rasa puas lagi dengan apa yg aku ada... 

Semalam aku beli nasi goreng sebab aku lapar sangat... dapat nasi goreng pon jadilah, boleh hilangkan lapar ni... tengah tengah makan nasi goreng tu.. ermm... kalau ada telur goreng pon cun jugak ni... aku goreng telur dadar sebijik.... *pfffttttt (bunyi telur dadar masuk dalam pinggan) makan lagi 2,3 suap , eh, letak sos sikit la kat telur ni.. sedapnyaa... errr... kan best kalau ada ayam goreng... aku amik ayam goreng bawah tudung saji, mana datang ayam goreng tu pon aku tak tau... nyum..nyum.... ayam banyak lagi ni.. nasi dah nak habis, tambah nasi la sikit... nasi pulak terlebih, ayam dah nak habis ni, telur pon dah tinggal sikit, goreng lagi sebijik la telur... eh, ada ayam lagi seketul , aku pon tak tau mana datang ayam lagi seketul tu... 

Nampak kan? aku sendiri tak pernah puas apa yg aku ada, semua manusia sama je , jangan cakap tak, sebab dah ramai aku jumpa manusia manusia macam aku ni.... tak puas!

Ingat, kepuasan tak bergantung pada kebesaran, ia bergantung pada tumbesaran... tak paham? tu lah, kecik kecik tanak mampos, dah besar lembab pulak.. hahahah!

1 comment:

Naili said...

makan banyak... hahah.. nanti arep kena masuk biggest loser.. wakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang