nak menang keris model baru? klik sini.

February 22, 2012

.: cuci muka :.

Assalamualaikum...

Semalam aku pergi Watson, ya.. watson, tempat jual barang barang kesihatan serta kecantikan serta juga perhiasan diri seperti minyak rambut mahal, perfume mahal, cuci muka mahal mahal, dan semuanya mahal mahal belaka... termasuklah air mineral yg kalau kat kedai runcit biasanya dijual pada harga RM 1 dan di watson akan jual RM1.50.. mahal kan...

Aku masuk dengan kaki kanan, terus menuju ke area barang barang cuci muka yg mahal mahal baq ang!... tiba tiba aku jadi noob pulak nak pilih cuci muka apa paling baik untuk kasi bersih muka aku dari sebarang anasir anasir negatif... dah 15 minit aku belek belek, aku give up, aku pergi tanya akak promoter tu, mungkin dia lebih arif pasal cuci muka ni walaupun nama aku sendiri arif, tapi aku kurang arif bab bab kecantikan wajah ni...

" kak kak, cuci muka mana ek, kalau saya pakai, boleh bersihkan muka saya ni?"

" ermmm... pernah try guna Garnia Men? "

" belom lagi kak, bagus ke yg tu?"

" setakat ni ramai yg bagi feedback cakap okay je yg tu"

" kalau tak okay jugak macam mana kak?"

" dik, lagi bagus kalau adik lebihkan wuduk daripada cuci muka yg mahal mahal ni dik"

"???"

" akak main main aje.... hahahah"

Terus aku balik, keluar kedai kaki kiri, tak jadi beli apa apa, balik terus sembahyang zohor...

1 comment:

Anonymous said...

lme xbce awk pnye blog...mc ag bez cm taon2 sblom ni..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang