nak menang keris model baru? klik sini.

January 19, 2012

.: Terima Kasih Datuk Najib :.


Assalamualaikum....
dengan ini aku nak bagitau yg aku dan kawan kawan aku
dah gunakan baucar 1 Malaysia yg Datuk Najib bagi tu
dengan telus dan bijaksana baq ang!
Seorang pelajar dapat RM 200 untuk beli buku ,
buku buku ilmiah dan alat tulis..
ada student student yg bangang pergi jual baucar tu,
jual kat Mudah.my pulak tu...
kalau lah Datuk Najib dapat tau, mesti dia sedih...
penat penat kerja jadi perdana menteri nak cari duit, 
nak bagi kat anak anak bangsa Malaysia ni, 
suruh semangat sikit belajar, berjaya boleh jadi macam dia,
har har har

Apa apa pun, terima kasih atas bantuan yg tak seberapa ni,
kami sangat sangat puas hati...

harap harap tahun depan punya bajet, 
bukan dapat 200 hengget, tapi
dapat masa setengah jam, boleh amik apa apa je
kat dalam Popular Bookstore PERCUMA! kan best..
kan Datuk kan? main Golf ea esok petang.. 
yepiiiiiii!



2 comments:

Maira Junoh said...

terbaik (;
buku Mestika jangan lupa . kiki

biawak goreng said...

style lah arep... tong sampah pon ade? hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang