nak menang keris model baru? klik sini.

September 18, 2011

.: mesti anda tidak tahu kan? :.




1. Setiap saat dalam satu hari akan kedengaran azan di seluruh dunia...

2. Adalah lebih baik anda bela janggut daripada bela saka...

3. Kadar untuk orang berhenti di lampu isyarat adalah lebih
tinggi jika tiada lampu kunig... lepas hijau, tiba-tiba merah...

4. Seseorang yg mampu membawa 2 buah bukit kesana kemari, adalah
lebih kuat daripada seseorang yg membawa 2 biji telur dengan bantuan
seekor burung berbulu lebat... berkicauan gamaknya..

5. Seorang pelajar universiti mampu menghabiskan duit pinjaman 
ptptn merekadalam masa satu hari sahaja... 
dengan buat bayar duit muka beli myvi lagi best...

6. Nafsu perempuan sebenarnya bukan 9, tapi segala-galanya
adalah nafsu... nafsu semata-mata... ish3..
:P

7. Walaupun lelaki ada 9 akal, tapi tetap bodoh sebab selalu
kena tipu dengan perempuan yg ada 9 nafsu tu... 

8. 9 akal lelaki juga tak mampu menahan nafsu yg tunggal itu
daripada menodai anak gadis pak wahab kampung sebelah...

9. Solat jumaat itu sunat muaakad, solat lima waktu pulak wajib,
puasa sunat itu sunat, puasa di bulan Ramadhan pulak wajib,
tapi kalau hari jumaat tengah hari je, mesti jem depan masjid,
dan tengahari di bulan Ramadhan pun jem depan kedai mamak..

10. Bukan aku tak pernah menipu, cuma aku tak suka kena tipu..

.: L E V I T A T I O N :.




**************************************************


**************************************************


**************************************************


********************************************


*****************************************************


******************************************************

September 17, 2011

.: satu tahun :.




just 
realize 
you 
took 

year 
to 
fool 
my 
heart ,
thanks
<3





September 10, 2011

.: tulang rusuk kiri :.

Wahai lelaki...
bersabarlah dengan Wanita...
bersabarlah...
sesungguhnya mereka itu juga
ciptaan Allah yg sesempurna 
kejadian...
mereka dikurniakan 1 akal untuk 
menggalas segala tanggungjawab yg
diamanahkan. berat sungguh tanggungjawab itu.
bayangkan anda ada sebelah sahaja tangan,
tapi semua kerja diletakkan di atas tangan 
anda yg sebelah itu, anda panas hati kan?
begitu juga lah perasaan mereka wanita itu.

Jangan kita terlalu mengharapkan
wanita akan memberi sama dengan
apa yg kita beri kepada mereka,
sesungguhnya kamu akan kecewa
di masa akan datang.

ingat, hati takkan pernah berubah,
cuma perasaan saja yg akan berubah.
perasaan itu indah ketika bercinta,
namun ia akan jadi sesuatu yg sangat
teruk jika kita dikecewakan..

kecewa itu bukan lah satu alasan
untuk kita menghukum diri kita sendiri,
cuma bila kecewa menguasai diri,
kita sering menyeksa diri sendiri.
itu bukanlah jalan penyelesaian,
cuma jalan kehancuran... terseksa..






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang