nak menang keris model baru? klik sini.

December 21, 2011

.: manusia ini hanya biasa :.

Assalamualaikum....

Kau orang pernah dengar tak manusia manusia sejagat sekarang ni selalu sangat puji bertubi tubi sang manusia lain yg lebih tinggi darjat nya? mesti selalu dengar kan... Tipu lah kalau kau sendiri tak pernah puji orang lain... tak kesah lah puji kecantikan diri atau kemahiran yg manusia tu ada... kurang kurang pun kau buat orang tu senyum even kau tipu je..

Kalau kau Perdana Menteri,  kau hebat sangat ke? kau bole jawab soalan macam ni   $ y = x^{ \ln x } (\sec x)^{3x} $ . ?
aku tau mesti tak boleh...  sama je macam adik aku darjah 4 tu tak boleh jawab...

Kau rasa kau biasa, tapi kau sebenarnya luar biasa dalam bidang yg tersembunyi... orang lain tak nampak kehebatan kau, kau hebat dalam diam...






Tak payah nak berlagak sangat dengan duit ribu ribu kau tu....  jangan berlagak kalau kau mampu beli kereta kancil dan convert jadi lancer sedangkan orang yg beli lancer asli sendiri pun tak berlagak macam kau...


Hebat mana pun kau, kita masuk dalam liang yg serupa...berbalut kain putih yg sama warna...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang