nak menang keris model baru? klik sini.

December 09, 2011

.: kau yang bernama pakwe :.



Assalamualaikum...

Hai makwe makwe sekalian... tiba tiba aku terasa macam lebih agresif menjadi seorang pakwe sejati tulen habaq hang hasil daripada tontonan Ombak Rindu tempoh hari... Kadang kadang tu, bila aku bangun pagi terasa macam mayang karim ada kat sebelah je... uish... hebat betul aarong ajis jadian ni...

Memang dah menjadi lumrah alam... lelaki hidup berpasangan dengan wanita... melainkan mereka mereka yg mengaku gay, lesbian, serta yg buat buat homo... mereka saje yg suka kat barang sendiri tapi orang lain punya...

Best kan jadi pakwe? boleh berjalan sebelah atau dengan awek awek cun tayang lurah tayang rambut tayang punggung... beruntung sangat jadi pakwe sebab boleh kasi pakwe lain usha awek sendiri yg main tayang tayang ni... lagi lagi tayang rambut yg macam dah jadi keperluan agama pulak sekarang ni... bila aku persoalkan pasal rambut, kau cakap dengan aku macam ni ;

" even i free hair, tapi i sembahyang cukup tau " ... rengus suara betina tak sedar diri....


Kau tau kan menutup aurat tu wajib? tak tau? apa yg kau tau hanyalah membeli tutti frutti serta mengayuh fixie yg mampu membuat kau mandul *kajian member aku...  sambil sambil kau kayuh fixie kau tu, kau berpeluh... habis rosak rambut yg baru kau setting tengah hari tadi..

Bestkan jadi pakwe bila awek awek ajak keluar... lagi lagi kalau awek kau tu cun gila babi tahap babi tak pakai tudung pastu tayang payu payu depan orang.. cun giler lah tu kan.... mesti kau bangga gila sebab awek kau cun habis... tapi yg tak cun nya, sebelum keluar wallet kau tebal, bila sampai rumah wallet kau nipis... awek cun habis, tapi keje dok habiskan duit pakwe... cun kan awek kau?

Aku bukan nak jeles dengan awek awek lurah kau tu, macam hipotesis sekolah rendah dulu, makin dalam lurah awek itu, makin lemas lah kau di celah lurah...

sekian terima lurah kasih...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang