nak menang keris model baru? klik sini.

November 13, 2011

.: super sunday senyum selalu :.


Beraksi sebagai cikgu memang sesuatu yg mustahil bagi aku.

tapi tu lah yg aku tengah buat sekarang, jadi cikgu..

bukan cikgu sekolah, tapi cikgu untuk adik aku..

Adik aku nak SPM esok, ya! esok..

aku je yg semangat jadi cikgu, 

dia sendiri tak semangat nak jadi anak murid..

Memang tak semangat lansung pun, geram aku..

petang tadi sempat pulak tu dia pergi berjimba-jimba

kat taman depan tu... entah ap yg dia pikir dalam

kepala otak dia tu, padahal esok dah start SPM.

bak kata Abg. Zam Dot Com 

kepala otak kau ada penis, itu pasal la bebal..

tapi adik aku tak macam tu.. kepala otak dia ok, tip top..

yg macam Abg Zam cakap tu adalah mereka mereka

yg nak ambik SPM, tapi still melayari fesbuk 

dan update status yg bukan bukan..

selamat menduduki peperiksaan yg paling susah dalam dunia.

:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang