nak menang keris model baru? klik sini.

November 18, 2011

.: segar :.

Assalamualaikum...

sluuuurrpppp... ( hirup udara segar penang )

arrhhhh.... ( hembus udara busuk johor bahru )

Alhamdulillah aku belum mati lagi... semalam naik bas dari JB pukul 10 malam... pukul 3 pagi aku tersedar dalam bas, bas tu tengah laju gila gampang turun bukit lepas terowong kat Ipoh... nasib baik bas Konsortium yg aku naik tu mempunyai ciri ciri keselamatan yg tinggi ( kipas punggung boss konsortium sikit ) ia dilengkapi sistem keselamatan yg cekap serta berpotensi mengelak dari sebarang kejadian... cuma satu je bas tu tak boleh nak elak, takdir serta ketentuan Ilahi...


Ok, Alhamdulillah aku dah selamat sampai Penang... Moga moga naik sem baru dengan buku hidup baru ni akan membuatkan aku lebih ghairah untuk kejar cita cita aku... mungkin aku akan cari buku buku rujukan yg lebih seksi demi merangsang nafsu belajar aku... Sory to say la pada buku buku yg skema serta nerd, mungkin korang akan di anak tiri kan... *hidup lebih segar dengan 100 plus

Pagi tadi baru tau yg Malaysia menang lawan bola Sukan Sea dengan Indonesia... betul ke? harap harap benda ni bukan khabar angin la... jangan ingat aku dah sampai Penang kau orang boleh tipu aku... Tahniah bertubi tubi lah...


*Selamat Pagi Pulau Pinang.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang