nak menang keris model baru? klik sini.

November 06, 2011

.: cinta :.


cinta itu datang dan pergi
...cinta tu bagi kenangan yg best giler kat dalam hidup kau...


sumpah best




tak kisah lah macam mana sekalipun kisah cinta kau dengan dia
mesti ada kenangan indah




tapi




cinta tak semestinya jodoh
tetapi jika sudah bertemu jodoh, cintailah si dia sepenuh hati


satu lagi




cinta itu memang buta
kau buta sebab kau takkan nampak dia buat salah



sebab tu lah




even baru setahun jagung, kau dah curahkan 100% kasih sayang
kau sendiri yg akan merana



sebab apa tau tak?




cinta antara dua darjat
terima je lah yg keadaan kau dengan dia tak sama..




sebab




dia lebih bahagia dengan orang lain
itulah kebahagiaan sebenar buat kau kalau betul kau sayang dia

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang