nak menang keris model baru? klik sini.

November 03, 2011

.: Bela saka :.

Secara ringkasnya , Saka ialah jin atau jin-jin atau jin-jin-jin yg diwarisi daripada seorang manusia kepada manusia lain sama ada secara sedar atau tidak sedar dan kebiasaanya melibatkan keturunan...


Kemeriahan suasana ketika keluarga Encik Bakar meraikan sambutan majlis hari jadi anak gadis sunti seksi habaq hang, bertukar tragedi apabila Encik Bakar diserang sakit jantung... Khabarnya Encik Bakar seorang perokok winston light tegar... Jika pasangan suami isteri mangalami kelajuan denyutan jantung ketika berjimak dan jinakan itu berlaku 2 hingga 3 kali seminggu, Encik Bakar pula mengalami kelajuan denyutan jantung yg sangat agresif kerana sehari sahaja beliau mampu menghabiskan 2 hingga 3 kotak winston light...

Pada kebiasaannya, orang yg terkena serangan jantung akan memegang dada mereka sendiri, tetapi ketika Encik Bakar terkena serangan itu, beliau terpegang dada montok dan gebu anak gadis sunti seksi beliau...
"eh, silap..." getus hati Encik Bakar

"nasib baik orang lain tak perasan" hati Encik Bakar bergetus lagi... Tapi kali ini, getusan hatinya disulami rasa sakit yg amat sangat akibat daripada serangan itu...

Kemudian Encik Bakar rebah di samping isteri-isteri beliau... ooh.. lupa pulak nak bagitau, Encik Bakar mempunyai 3 orang isteri yg cantik putih gebu montok, walaupun usia semakin meningkat, namun nafsu serakah beliau tak dapat ditandingi... itulah punca dia berbini 3...

Ketika rebah, Encik Bakar sempat bergurau dengan isteri-isteri beliau... " abang ingatkan sempat nak tambah satu lagi, macam tak sempat je ni".. ( sambil tersenyum sinis )

Keadaan rumah itu kembali kecoh dek tetamu yg menggelabah akan serangan terhadap Encik Bakar itu... semua orang panik, berlari kesana kemari, yg berlari-lari anak ade jugak, yg lari setempat pon ade 2,3 orang...

Keadaan Encik Bakar semakin parah, semakin nazak orang tua itu... bergilir-gilir isteri isteri beliau menyuruh beliau mengucap, tapi makin menjadi jadi pulak nazak nya itu...

Tiba-tiba tubuh Encik Bakar terapung...  mulut keluar darah... muka jadi hitam... rambut... err.. Encik Bakar botak, lupe nak bagitau... tiba-tiba kilat sabung menyabung...  tetamu yg menggelabah dah balik, tinggal tetamu yg cool je stay kat rumah tu... yg buat-buat cool pulak duduk dalam kereta, tunggu apa nak jadi lepas tu....

Entah macam mana, ada ustaz dalam bilik Encik Bakar tu... ramai yg tertanya-tanya kenapa Encik Bakar jadi macam tu, ramai jugak yg bertanya macam mana ustaz tu boleh ada kat dalam bilik tu... ABAIKAN....
tubuh Encik Bakar berasap...  Ustaz tadi  tu sedang membaca sesuatu... ayat suci Al-Quran agaknya...
ustaz tu cakap, Encik Bakar ada bela SAKA... semua isteri Encik Bakar terkejut... rupa-rupanya, ada jugak yg ke-4...  ustaz tu cuba sedaya upaya nak ubati Encik Bakar...  SAKA tu kena buang jugak... takde orang yg sanggup amik alih untuk bela SAKA tu...

Last-last, Encik Bakar mati akibat penangan SAKA tu....

Ustaz tu mengucap panjang sambil mengusap janggut nya....
"baiklah aku bela janggut ni daripada aku bela SAKA"... getus hati ustaz tu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang