nak menang keris model baru? klik sini.

October 14, 2011

.: Cinta tu anugerah teragung Allah buat umat manusia :.



Bukan senang nak cari orang yg betul-betul sayang kat kau,
ni sayang bukan main-main punya, sayang yg betul-betul sayang,
sayang yg buatkan dia takkan cari lain, sayang yg buatkan
dia setia dengan kau, buat dia jujur dengan kau..

Kenapa kau sanggup berkorban demi dia dan hubungan tu?

Tak salah kau nak berkorban, tapi takyah la sampai
kau yg terkorban.. Ni sanggup naik motor wave cabuk kau tu,
ride dari butterworth ke teluk intan semata-mata nak
tunjukkan yg kau betul-betul sanggup berkorban demi dia,
masa on the way tu kau kena gilis lori bawak pasir,
kau mati bukan sebab kena gilis, tapi mati lemas
tertimbus pasir-pasir yg lori tu bawak,
kau mati, dia? kena bunuh diri ke?
bajet nak sehidup semati lah konon,
dia menangis, meratapi kau mati untuk seminggu dua je,
dah habis 'edah' je, beratur jantan-jantan lain nak kat dia... 

Tapi percayalah, Cinta itu datang dan pergi,
setiap kali ia pergi, bukan Tuhan nak seksa kau,
tapi Tuhan nak kau bukak mata, menilai sendiri
apa yg terbaik buat diri kau, ambik pengajaran
dari yg lepas, jadikan ia sebagai titik kemajuan
kat diri kau...

semoga berjaya cinta <3



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang