nak menang keris model baru? klik sini.

October 15, 2011

.: bangun pagi :.

Assalamualaikum...


hiyarkkkk... ( bunyi org geliat mase bangun pagi )


Macam biasa setiap pagi aku bangun, aku akan buat senaman psikologi
kat diri aku sendiri.. senaman yg aku buat ni senang dan mudah saje, aku akan bangun dari katil, berdiri tegak sambil menghadap cermin, lepas tu aku bukak baju tanpa menanggalkan seluar..


ok kejap...! kenapa aku tak tanggalkan seluar sekali?


sebab aku takut psikologi aku akan berganda ganda pulak nanti..




sambung balik pasal senaman psikologi tadi..
sambil aku berdiri tegak tanpa baju di depan cermin tu,
aku akan tenung perut aku selama beberapa minit,
kemudian aku tepuk perut aku kuat kuat sambil aku cakap;


"buat malu je!.. buat malu je!.. buat malu je!.."


dah beberapa hari aku cuba petua ni,
dan aku nampak ada pengurangan sikit
pada diameter nya..


harap harap sempatlah kurangkan lagi saiz perut ni,
nanti takyah beli baju pengantin besar besar..


=.="

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang