nak menang keris model baru? klik sini.

July 06, 2011

.: Maaaaniskah cinta itu :.


Maaaaniskah cinta itu?
atau kurma sahaja yg manis?
pastikan edaran sah Yussof Taiyob.
Takpe, selagi tak kena kencing manis,
bercintalah kamu bagai nak rak...
mudah-mudahan kamu sempat pilih
pelamin dan corak kek yg sesuai.



Maaaaniskah awek tudung ini??
Manis macam mana sekalipun wanita itu,
ada juga pahitnya... penawar lah katakan...
tapi janganlah habis madu sepah dibuang,
sebab sepah dah menang Maharaja Lawak.
Jambu pon okay.. ~erk



so, Maaaanis tak awek ini?
Lihat sahaja dari senyuman seorang wanita,
mampu untuk mencairkan hati lelaki
walau sekeras kerikil sekalipun,
walau bayar mahal untuk pegi gym keraskan hati,
bila perempuan senyum, dah longgar lutut...
haish... ni lah kelemahan lelaki
lutut selalu longgar... EXERCISE lah katakan...




So, Maaaaniskah cinta itu?
Asal keluar dating je, kalau tak baskin 'n' robbins,
aiskrim mekdi pon jadi lah... nak manis kan....
janji dapat main jilat2 aiskrim tu,
lumba sape jilat paling laju...
kalau perempuan menang, kamu wahai lelaki
harus berasa curiga dan was-was dengan
kepantasan jilatan aiskrim awek anda...
bukan apa, cuba kalahkan dia pulak,
ini kerana kalau dia asyik menang je,
rabak lah duit anda sebab sape kalah kena
belanja... ish3... kamu-kamu ni suka 
berfikiran sempit lah... lucah bagai..!!
So, maaaaniskah aiskrim itu??



Maaaaniskah cinta itu?
Tanyalah kaum Adam wahai kaum Hawa,
Lelaki suka tanam tebu tepi bibir..
setiap kali jumpa, mesti janji manis ditabur
atas kepala wanita, lalu diserap melalui umbun kepala
dan terus masuk ke dalam hati...
Berbunga-bunga lah si kaum hawa bila
dengar si kaum Adam nak hadiahkan
lamborghini dan set barang kemas tajaan habib jewels sdn. bhd.
walaupun si kaum hawa itu tahu bahawa
mereka baru tingkatan 3...
Jangan jadi bodoh, jadilah kurma kerana....
Maaaanisnyaaa kurma itu...

( gambar atas ni sama dengan yg atas sane kan? 
perasan tak? ini lah contoh manisnya awek ini )
kah kah kah


Gambar atas ni ketam sedang menyepit ibu jari saya.
Maaaaniskah ketam ini??
belilah sekilo di pasar
dan suruh ibu anda masak manis,
so... maaaaanislah ketam itu...
har har har.. 





Nak tau kenapa kami buat muka terkejut?
sebab kami nampak ade sebijik kurma 
terdampar kat pantai itu...

"eh syg, ape yg hitam2 tu?"

"nak kata paus, takkan lah sampai kat Teluk Batik ni"

"ish, paus ape besar ibu jari awak yg kene sepit ketam tu"

"laaaa kurma rupanya......"

"Maaaaniskah kurma itu sayang?"

:P

1 comment:

biawak goreng said...

memang manis semuanya... tapi senyuman arip paling manis! hehe ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang