nak menang keris model baru? klik sini.

April 08, 2011

.: Pukul laju-laju lepas tu mati :.

Beberapa hari lepas, negara dikejutkan dengan berita
seorang murid tahun satu ( 7 tahun ) mati dipukul oleh
gurunya sendiri... sesuatu yg amat bangang sekali..

sumber terdekat dari sini

Harini pulak, seorang guru PATAH HIDUNG sebab
ditumbuk oleh murid sendiri...


Bak kata pePATAH HIDUNG
"tumbuk dulu sebelum kita dibunuh"

okay, pepatah itu memang tak boleh pakai,
sape pakai, aku tumbuk hidung dia pulak. kah3.

Budak-budak sekolah sekarang ni dah makin teruk,
sampai nak tumbuk2 cikgu diorang pulak,
time aku dulu, paling gangster pon ejek cikgu cakap,
tu pon dah kena diri atas kerusi sambil pegang kerusi
satu lagi... gangster ke?? 

Sepatotnya mereka-mereka ini kena la beradab dengan 
orang yg dah bagi ilmu tu, bukannya biadab..
tunjuk adab-adab yg baik, 
kalau tak puas hati sangat pon, main jentik-jentik
sudahlah, tak pon cubit-cubit manja.
kan beradab tu... ye dak??

p/s : iklan jawatan kosong guru-guru sekolah bertaburan di jalanan,,,


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang