nak menang keris model baru? klik sini.

April 19, 2011

.: iklan baru kat kotak rokok :.

Kuala Lumpur , 2009...
Kerajaan Malaysia telah menetapkan pada setiap
syarikat rokok, mereka perlulah meletakkan gambar
penyakit-penyakit kronik di atas kotak rokok bagi
menakutkan si penghisap rokok.


Kisah aku dengan gambar penyakit atas kotak rokok tu...

Aku pegi stesen minyak nak beli rokok,

"kak, Dunhill 20 sekotak"

akak tu dengan pantasnya memusingkan badan
dan terus mencari Dunhill 20 kat rak tu.
Aku pelik, sebab aku nampak dia keluarkan
semua kotak rokok Dunhill yg ada kat rak tu,
lepas tu akak tu tanya aku,

"dik, nak gambar ape?'

hah? wadehel kak?? (aku cakap dlm hati )

"ape2 je lah kak, gambar akak pon boleh"... 


:P

2 comments:

.:padie_eyla:. said...

haha. kalau aku jadi akak tu, aku bagi penampo skali. sambil cakap. 'ko ingt aku ade penyakit ke nak letak gmba aku kat rokok.? haha!'

Panglima Arep said...

hahaha... klu aku jd kau, aku xnk jd akak tu... hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang