nak menang keris model baru? klik sini.

April 10, 2011

.: ibu.... engkaulah ratu hatiku :.



Entri ni khas buat Puan Siti Salkha...
mak kepada awek aku...
merangkap bakal mak mertua-ku
sempena beliau menyambut ulangtahun
kelahiran beliau yg ke 44 tahun..
wow!! muda lagi tuu....
awet muda ye mak...cik...
ngeh3..

"semoga panjang umur dan murah rezeki"

mak dengan anak sama cantik..:)

mak die, mak aku dengan die... semua cantik...:)
ini semua bukan ayat bodek okay,
pliz la, jangan tuduh aku yg bukan2
aku insan yg paling suci, tak suke
nak main bodek-bodek ni. keh3

Walaupun Puan Siti Salkha ni bukan mak aku,
tapi beliau juga seorang wanita yg bergelar ibu
kepada anak beliau iaitu awek aku
yg juga akan bergelar ibu kepada anak-anak
aku nanti.... insyALLAH... amin...
harap2 dapat la 44 orang komen untuk entri ni,
sebab dengan doa daripada 40 orang
insyALLAH doa aku termakbul..
hehehe...

Walaupun usia ibu kita sudah menjangkau ke
area-area hampir senja, namun mereka juga
punyai perasaan, tambahan pula , semakin meningkat
usia mereka, semakin sensitif lah mereka.
Tidak salah untuk kite menyambut ulangtahun
kelahiran mereka, bukan budak2 je yg 
kite perlu sambut, tapi juga bagi mereka.
Berilah mereka kegembiraan walaupun
hanya dengan ucapan ringkas,
biar terpancar jelas keceriaan di wajah mereka
kerana dengan itu sahaja lah mereka mampu untuk tersenyum.
Kita sebagai anak perlu tahu apa kehendak mereka,
jangan di lawan, jangan di bantah
kerana ibu adalah segala-galanya..

"Ya Allah Ya tuhanku, kau berkatilah kehidupan
Puan Siti Salkha dan keluarga di dunia 
mahupun di akhirat kelak, berikanlah mereka
kebahagiaan yg hakiki dan sempurna,
tetapkan tempat2 bagi orang2 yg beriman"





1 comment:

Anonymous said...

smart dow

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang