nak menang keris model baru? klik sini.

April 16, 2011

.: fikir-fikir kan lah :.

Dunia semakin maju, manusia pun semakin laju.

laju mengejar kemewahan yg sekejap,

laju mengejar kehendak nafsu

tak kesah lah nafsu seks ke, nafsu makan ke

mahupun 'itu nafsu semata-mata'

tak kurang jugak yg laju atas highway

cecah jugak satulima, satunam meter tu.

bile berlanggar, laju je orang datang amik nombor.

semua laju....

Sekarang semua dah maju,

semua kat hujung jari je,

nak main fesbuk, gune hujung jari je,

nak tulis entri kat blog gune hujung jari,

nak mesej kat awek, gune hujung jari je,

tapi kenapa yg perempuan ni

pakai baju tak sampai hujung?

pakai seluar pun tak sampai hujung?

tudung jangan ditanya la... kecik hati tudung tu nanti...

si jantan ni pulak, mentang-mentang Malaysia dah maju

sebab semua hujung jari je

Maria Ozawa jugak menjadi pilihan.

bagaimana dengan gadis melayu?

sudah kurang hebatnya kah?

tidak ada kelebihan kah?

atau badan tak semontok zila bakarin?

oouhh tidak sama sekali..

cube try taip melayu kat google...

Melayu Boleh, Melayu 3gp, Melayu seks

Melayu itu, melayu ini...

sampaikan nak search 'Apa itu Melayu'

pon bole keluar benda yg bukan-bukan..

nak salahkan siapa? salahkan aku ke?

janganlah macam ni.. jangan salahkan aku.

aku tulis blog je, tak pernah pon tengok

Maria Ozawa berlakon...:P

Fikir-fikirkan lah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang