nak menang keris model baru? klik sini.

March 15, 2011

.: hari paling seronok di dunia bagi aku :.

Pekejadahnya hari ni aku bangun awal pagi ,
pastu on fesbuk, pastu terbace status awek aku,
"hp sy dua dua tertinggal kat rumah =("
fesbuk...fesbuk.... engkaulah hantu hidupku...

dah la pagi tadi aku terkejut giler vavi dengar alarm henpon aku,
lagu 'old yellow bricks' by artic monkeys,
pastu konon2 nak bangun semayang la,
bile turun katil je, aku terpijak tangan member aku,
rupe2nye die tido kat bawah sambil cover muke die..
die malu2 nak jerit sebab jerit tak bukak mata,
so, aku sambung tido, taknak dipersalahkan.
konon2 nye ade orang terpijak tangan die dalam mimpi la..
ha ha ha....

ok2, berbalik kepada agenda asal aku..
kenapa hari ni seronok sangat bagi aku??
adakah sebab maria ozawa disahkan selamat dari bencana
tsunami yg melanda jepun??
ooh tidak sekali.. beliau sangat keji bagi aku...
tapi lakonan beliau sangat mantop!!..
thumbs up la beb.. ha ha ha..

aku seronok sebab hari ni aku ade 2 kelas je.
kelas yg melibatkan pemikiran kreatif dan kritis.
pukul 11 kelas english.. dah la start kul 11,
datang pon lewat...

yg seronoknye kelas english tadi, masuk je kelas,
lecturer aku suruh lukis muke sendri kat atas kertas kosong.
A4 paper katenye.. aku pon keluarkan lah test pad,
pastu lukis muke aku...
memang lumrah hidup aku, tak reti nak lukis muke sendiri.
last2 aku lukis muke lecturer aku..
dah la lecturer aku tu pompuan, aku lukis
muke die pakai kopiah. hahaha...
nasib kau lah...

lepas tu, 2nd kelas pulak, pukul 5 petang..
hah, kelas ni yg aku tak berapa nak gemor..
memang liat aku nak pegi, tapi mengenangkan
lecturer aku yg agak hot, aku gagahkan jugak nafsu aku ni,
pegi jugak kelas die.. janji dapat ape yg aku nak. hahaha
tapi arini terlambat sebab takde orang kejut aku.
sebab hp awek aku tertinggal kat rumah,
so dari ofis, die takleh nak kol aku.
aku bangun tadi tepat2 pukul 5..
lambat kot....
nasib baik lecturer aku tak marah sebab die nak cover hot
kalau marah, tak hot la.. n kelas akan kosong!! haha

seronok bukan sehari 2 kelas je.. pagi dan petang..
tapi ni untuk ari ni je, semalam punye kelas cegampang penat,
kul 8 pagi, sampai 7 malam.. perghh tak hengat aku punye penat..
first time untuk sem ni aku tido awal malam semalam..
sebab tu pagi tadi bangun awal pastu terpijak kaki member aku
dan sampai sekarang beliau menganggap itu hanyalah mimpi..

the end ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang