nak menang keris model baru? klik sini.

March 07, 2011

.: hadiah buat yg tersayang :.


Assalamualaikum.... entri kali ni agak meleleh sikit,
kalau terjumpa ayat-ayat ganas macam
'saya sayang awak'
'terima kasih sayang'
atau
'hanya awak sorang yg saya... bla bla bla'
abaikan je.. 
tu sume khayalan korang je... 
kih3...

hah!!
jeng jeng jeng
arep dapat bungkusan misteri lagi..
Perghh...
memang mula-mula berdebar-debar 
jugak lah bila dapat bungkusan ni.
mana tak nya, ramai yg cakap
muka aku macam 
khairul fahmi che mat,
alaaa keeper malaysia
yg tengah meletup2 tu lah..
yg selalu tangkap bola tu la..
grrrr....
so, mane tau ade secret admire ke..
who knows... ching ching..


Betul-betul misteri ni


aku try bukak daripada atas..
tak boleh nak agak lagi..
tutup balik..


aku try bukak daripada bawah pulak,
lagi tak dapat nak agak.
geram betul aku.


last-last aku bukak je terus,
nak main cak-cak pulak..
tombok kang nyah!!
jeng jeng jeng...
Panglima arep dapat satu persalinan baru..
yeeehaaaa!!!


panjang la pulak tali ikat leher ni.
tapi sweet giler kaler tali tu,
ape orang putih kate,
'matching' ea??
baju purple cair, tali ikat leher tu purple pekat..



tiba-tiba muncul pulak si coklat ni.
mana tah datang, tiba-tiba je muncul..
kadang-kadang tengok,
macam patung voo doo pon ade
kang ada yg kena santau ni kang.
kah3..

by the way.. eceh, cakap orang putih pulak..
terima kasih kepada
Nurul Hidayah merangkap wife
kesayangan saya
sebab :
1. Buat suprise datang dari JB ke Penang
semata2 nak sambut birthday saya.

2. Belanja saya makan Kepsi dengan kek cheese.

3. Bagi saya hadiah yg special sangat ni
+ teady bear coklat .

4. Buat saya senyum sampai sekarang ni :)

saya sayang awak sangat9...

3 comments:

chii said...

eppy belated besday :)

+d.O.Y.A.h+ said...

wahhh!!

aisya said...

ganahnyo entri demo,haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang