nak menang keris model baru? klik sini.

March 17, 2011

.: markah test :.

Memang masyuk betol kelas pukul 5-7 petang ni.. walaupon semangat 1 Malaysia aku kurang,
tapi aku gagahkan jugak nafsu lelaki aku untuk pergi kelas petang2 celik ni,
bukan apa, mengenangkan lecturer aku yg hot tu, kesian pulak dia nanti,
dah bajet2 hot datang nak mengajar, tapi student pulak takde...
kesian kan??

Takpelah, bukan lama sangat pon.. Aku datang pon nak menggedik je dengan dia,
disebabkan student perempuan dalam kos aku ni kurang, so, takde nilai kegedikkan
dalam batch aku, so, yg laki ni sume sangap la, takde barang nak usha.
abes tu, yg perempuan sume dah pandai pakai safety boot
dengan jaket tebal, sume bajet dah jadi lelaki..

Yang aku sukar nak terima akal pulak, bila yg laki pulak dah pandai
pakai baju kaler pink sambil jalan pegang payung...
hah, yg ni confirm2 budak fak hotel..
susah aku nak cakap...
tanak cakap lah...

ok, aku nak cakap lagi...
tadi kelas petang aku dapat markah test.
memberangsangkan..
dapat separuh daripada markah penuh..
tu pon sebab meniru..
cuba bayangkan kalau aku tak meniru..
mesti boleh dapat full mark kan...
full mark tu KOSONG la beb..
hahaha....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang