nak menang keris model baru? klik sini.

February 19, 2011

.: mana lagi sedap? :.


"aku betol2 tak puas hati la dengan mamat cinabeng tu,
dia kacau awek aku la, mane boleh macam ni" 

kassim mengomel depan kawan-kawan dia..

sambil tangan dia memegang pisau, marah sangat nampaknya tu..

"aku tak kira, aku nak gegar jugak mamat tu,
pantang betol aku orang kacau awek aku... arghhhh ! "

Kassim pon berjalan dalam keadaan marah...
pisau simpan dalam poket sebab takut polis nampak..

jauh kassim berjalan, berpeluh-peluh nampaknya..

akhirnya kassim sampai depan rumah mamat cinabeng tu..
dari jauh kat depan pintu pagar, kassim terjerit2 panggil mamat tu,
kassim suruh mamat tu keluar..

Rupa-rupanya mamat cinabeng yg kacau awek kassim tu,
badan dia besar gila gampang, muka habis bengis
set2 geng pecah rumah..

kassim mengeluh

....." aduh... cam ne ni, besar siot badan dia, tak larat aku nak bertumbuk ni"

nak taknak, kassim kena teruskan niat dia 
demi maruah dia dan untuk selamatkan awek dia
dari terus kena kacau...

dengan tak pakai baju, dah la badan mamat tu hitam,
berkudis, berparut, nampak sangat ganas, mamat tu tanya kassim

"hah, kau ni apehal terjerit2 depan rumah aku ni hah?"

sambil mengacukan pisau kat mamat tu, kassim tanya mamat tu

"err..err.. bro, makanan kat mana lagi sedap, hospital ke, penjara?




p/s : penjara : kassim kena tikam mamat tu jugak, sebab kalau nak bertumbuk, memang kassim teruk kena.
       hospital : kassim tak tikam mamat tu, tapi confirm2 teruk kena sebab dah keluarkan pisau.

hahah.... bengong....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang