nak menang keris model baru? klik sini.

February 10, 2011

.: selamat datang ke zoo kepala :.

Entri fresh...

Sedar tak sedar dah seminggu aku tak update blog.
Penat aku nak buang sawang2 yg tumbuh menjalar ni..
huh.... :O

Hari ni hari khamis, hari yg paling malas untuk aku pergi kelas,
walaupun aku bukan seorang yg pemalas, tapi
sebab hari khamis, memang aku jadi malas sikit..
kenapa ek??
sebab malam ni kena baca yasin ke?
arghh.. tak mungkin...
panas.panas.panas...

Atau mungkin aku jadi malas pergi kelas sebab
tak larat nak tengok awek tudung ni pakai
alas meja kat kepala??

Tadi masa aku nak pergi kelas kat tingkat 3,
aku kena gunakan khidmat lif kat fakulti aku tu,
letih dowh nak naik tangga...
Masa kat dalam lif tu, aku dengan hazir, budak rumah aku, lepas tu
ada 2 orang student perempuan masuk sekali,
so, kitorang kat belakang 2 orang perempuan tu la.

Siyes aku menyampah giler tengok style die pakai tudung..
Agak2 r kalau nak ikot trend, jangan la sampai libas
jambul aku ni... sebab tudung die pakai tu,
banyak terlebih2, asal pusing kepala je,
hujung2 tudung tu mesti libas kepala orang...
sakit r....

Secara tiba2, seekor lelabah keluar dari celahan belitan tudung
budak tu.. mak ai..
"boleh kau bela lelabah kat kepala kau?"
agak2 r cik adik, kalau ye pon nak bela,
aku boleh tolong belikan bekas tok lelabah tu..
ha ha ha...

p/s: aritu ikot awek aku pergi beli tudung kat jb,
memang patotlah aku kena tunggu dalam keta..
hehehe... sorry yuyun.... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang