nak menang keris model baru? klik sini.

January 05, 2011

.: semua sebab duit :.



Benda kedua yg datang dalam hidup aku hari ni selepas library,
ialah sebuah bank.. ya, bank.. Bukannya bank tu terhegeh-hegeh datang
masuk bilik aku.. tak!!! bukan macam tu... tragik sangat pulak tu...

Aku dengan bank kaler merah tu mula2 macam nak gaduh je,
yelaa, dah la lambat buat keje, aku pon dah lambat nak pergi taklimat
kat kampus... Tapi lama2 aku macam dah serasi je...
tapi bukan gay....
jadah apa nak main gay dengan bank..


Pengalaman aku selama 2 jam setengah duduk termangu sambil mendagu,
membuatkan aku rasa nak usha orang2 yg keluar masuk bank tu..
Macam2 perangai ada...

Ada sorang brader ni, nak masuk pon dah bengong,
terang2 kat pintu tu, tulis tarik, dia pergi tolak pintu tu.
Baik dia angkat je pintu tu bawak masuk sekali..

Tengah khusyuk aku isi borang, ada pulak sorang makcik ni,
cantik bertudung, ariani kot kalau tak silap,
muka dah habis kampung dah, tapi bila sampai
kaunter, speaking dowh..!!!
'don't jugdes a book by its cover'-(word of the day)
tak lama lepas tu, keluar loghat utara.. kantoi makcik!!!

Dah sejam aku tunggu, tapi akak tu belom panggil nama aku lagi.
Lembab siot buat keje...
Dah tu, tiba2 ada brader ni pulak, masuk2 je bank,
terus senyum2...  dia pergi kaunter, terus cakap
"ermm.... kalau sejuta hengget saya masukkan, ok tak?"
"eh, mana boleh encik, dua juta boleh"
brader tu terus keluar kan 50 hengget sekeping,
sebab nak bukak akaun baru...


p/s : ni bukan bank, ni khinzir, atau dgn nama keji+cover nya ialah vavi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang