nak menang keris model baru? klik sini.

January 23, 2011

.: saya baru nak up :.


Buah cempedak di luar pagar
Ambil galah tolong jolokkan
Saya budak baru nak belajar
Kenapa suruh saya jolok..
ha ha ha


Ni masa mula-mula aku belajar gune
Adobe Photoshop
memang mengarut betol hasilnya
kebudak-budakan pon ada..


untuk pengetahuan umum
ni lah dia gambar pertama yg aku edit.
aku berjaya mengeksploitasikan gambar sendiri.
Lepas tu letak kata2 semangat kat tengah2 tu.
Skema gila aku... hahaha


Biasa lah manusia kan,
dah tau guna pakai,
mesti nak cuba benda baru..
hasilnya....
PLAYGAY..!!! haha




"apa kejadahnya mat rempit ajak aku berlumba"
dialog dari edisi siot ni. 
hahaha...

p/s : biar bermula dari bawah,
nanti lama-lama kita akan di atas.
lepas tu kat bawah balik.
damn...

2 comments:

.:padie_eyla:. said...

ikat laa tali. bia sentiasa di atas. ;p

aRuL aSh.. said...

lawak lah comment diatas nie
haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang