nak menang keris model baru? klik sini.

January 01, 2011

.: kuat tido atau bas yg laju?? :.

Aku nak sambung kisah aku dalam bas tadi... malu siot.!!

Seperti yg sedia maklum, aku balik penang naik bas...
Orang panggil bas tu, bas gagap..  bas KKKL..
kenapa??
sebab nak sebut KL pon gagap. ha ha ha

Bas tu baru jalan sikit, aku dah tertido... kuat gile aku tido.. haish..
Bila aku sedar je, dah kat seremban...
bas ni laju ke atau aku tido lama?
jawapannya, aku kuat tido...

Kali terakhir aku sedar, dah masuk tahun 2011... kuat giler aku tido..
Masa tu, bas ada kat atas jambatan pulau pinang,
nak kate pemandangan indah, tak sangat la sebab masa tu pukul 5 pagi,
gelap yg amat... so, aku sambung tido... krooh.krooh...

aku sedar lagi sekali..... bas dah kosong!!!
aku dengar orang ketuk cermin.. tok tok tok...!!
tengok2 abg dreber bas tu ketok, pastu die jerit
"butterworth, butterworth"...
aku turun bas je, sume orang pandang aku,
sebab mase aku tido tu, muke aku melekat kat tingkap bas tu,
siap ade air liur basi meleleh kat cermin tu..

MALU SIOT!!!!

p/s : lepas ni nak jalan kaki je dari jb balik penang... takde tingkap,
       so, air liur tak meleleh.. arghhh...

2 comments:

miss miera said...

hahahahahaha...
letih sngat kot ...
miera pown slaloo jugak naek bus xpress ..
kulim - kuantan ...
len kali bawak topeng ... pkai time nk tidoq...
hik3 :)

Cik Shazie said...

LoL. awat sopan sgt tdoq? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang