nak menang keris model baru? klik sini.

January 06, 2011

.: ku sayang fatimah :.


Dah semester 3 dah rupanya aku ni, pra-senior, esok boleh pegi pijak junior.
Tak pon, suruh diorang berus kan gigi aku, ha ha ha...
Senior aku cakap, aku dah boleh amik borang untuk apply jadi senior
sem depan, kalau tak lepas, cuba untuk sem depan nya lagi.
Tapi kalau tak berjaya jugak, latih diri jadi gangster, buat muka paling ganas,
arghhhh...


aku ganas kot,....betol la... tak caya tanya pakgad kampus aku,
tanya dia, sape yg kena halau balik masa daftar sebab rambut panjang..
mestilah bukan aku... ha ha ha.. rambut aku mana panjang sangat,
paras dada je kot.. ha ha ha.. fight-fight dengan bulu dada la pulak....
ganas ke kalau rambut panjang???

apa kena mengena dengan 'KU SAYANG FATIMAH'? dengan gigi aku???
dengan rambut aku??? takde kaitan langsung pon!! ha ha ha..

Sebenarnya baru pagi tadi aku tau nama lecturer aku masa sem 1 dulu.
Sebab masa add FB dia, display name dia, KU SITI FATIMAH,


Aku ingatkan dia saja-saja je letak macam tu, mana lah tau kan,
dia nak letak 'AKU LAH SITI FATIMAH' ke, tak pon,
KUKU KAKI FATIMAH ke...


tadi masa jenjalan cari kelas, aku ternampak kat board lecturer,
terang2 tulis KU SITI FATIMAH...  

"oowwhh... tu nama betol dia rupanya" 

okeh, sekian... ha ha ha.

kelakar tak??
arghhhh...

p/s : pasni aku nak tukar nama fesbuk aku,




1 comment:

lavender harum wangi said...

ahahahahha~!! lect tu single lagi ke? :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang