nak menang keris model baru? klik sini.

January 21, 2011

.: korang yg beromen, aku pulak yg tidur lambat :.


Malam dah semakin larut, dah pukul 1 pagi
aku berkenan nak masuk tido, ngantuk kot.
masa aku nak tarik langsir tutup tingkap,
aku ternampak adegan ringan-ringan sepasang kapel.
pehhh... free show bai...

Sebijik macam scene filem titanic,
si jantan tu tengah pelok si betina dari belakang
sambil angin tiup sepoi2 bahasa sanskrit,
mengerbangkan lagi rambut si betina yg ikal mayang tu..

Yg aku ni terkuis2 langsir taknak bagi kantoi ngendap,
nak je aku jerit, tapi lek lu der, baru nak start tu,
rugi r tak tengok. ha ha ha...

Siot r, dia punye foreplay, lembab nak mampos
tangan aku dah lenguh dah ni pegang langsir,
last2, aku bukak je luas2, senang cite..

tunggu punye tunggu.....
"bila la diorang ni nak henjut2"
aku bermonolog dalam hati....

dah sejam aku tunggu, takde adegan yg lagi panas,
baik aku tidur, esok kelas pagi...
aku terus tidur sambil termimpi adegan tadi..

pagi tadi mandi macam biasa,
cuma ada lafaz niat sebelum aku mandi..
damn!!!

6 comments:

+d.O.Y.A.h+ said...

erkkk? apakahhh. hahaha

biE said...

hahahaha... leh x nk ckp mengom

mAiZuRa mAiZaN said...

..hahaha,,lawak je..~

cikpepel said...

errr....rakam la len kali

h A n Y S said...

LOL!
anak sape lah ekau ni..
ahahaha
;p

Me Is For You said...

haha.. lawak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang