nak menang keris model baru? klik sini.

January 02, 2011

.: Jangan lah skema sangat bang!! :.


waaaa....
taknak tengok lambang ni..
gerunnya... cuaknya... malasnya...
kalau mase cuti aritu, tiap2 hari aku
nampak lambang kastam kat baju keje
bapak aku.. tapi bila dah abes cuti,
lambang uitm pulak...
arghhh


UiTM di hatimu... saya sayang uitm... 
kalau bukan aku nak sayang uitm, sape lagi kan..
ayat pancing je tu.. lek lu der,
kejap je kat sini.


pagi tadi, mase aku nak pegi daftar kos,
perghh.. leceh siot...
sahsiah rupa diri seorang pelajar,
kemas dan skema..
aku dengan pakai baju kolar masuk dalam,
kasut putih, dah macam budak sekolah dah.

"dik, sekolah esok baru start"
ooh damn it..!!!
saya mahasiswa skema semalaysia...
ha ha ha

budak2 rumah aku,
masing2 rupe abes skema dah.
baju kena masuk dalam seluar,
kalau boleh, dalam spender terus,
baru semart!!! ha ha ha

dah sampai sane, terus pegi kat kaunter,
bukan kaunter amik hadiah,
kaunter nak amik borang ape tah.
Dalam pada kitorang beratur tu,
ada lah sorang dua pakgad
usha2 rambut budak2 ni.
Pastu budak depan aku kena sound

"kau pegi betolkan rambut kau,
kalau tak jangan daftar"

kesian kawan tu, rambut die pendek dah pendek,
tepi dah botak kot, tapi kat tengah,
tiba2 boleh jadi mohawk pulak..




Tak kisahlah kat mane pon kita hidup,
tapi aku nak lebih life kat universiti ni.
Berdasarkan realiti hidup aku,
tak payah la nak skema sangat
kita belajar ikut masa,
ade mase2 kite enjoy,
tapi jangan melampaui batas,


selamat masuk semester baru
:)



4 comments:

Amiey White said...

hhahaha selamat masuk sem ~

.:padie_eyla:. said...

hepi new semmm. haha. boleh tk wish macam nie.? =p

lavender harum wangi said...

wahahahha.. selamat kembali ber'sekolah' :D

Maya said...

normal lah tu. sabar saja ! :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang