nak menang keris model baru? klik sini.

January 13, 2011

.: gua dengan rokok macam..... :.



Rokok ooh rokok....
Sekali hisap pasti nak lagi... confirm!!!

Gua dengan rokok macam kembar... cuma tak seiras.
Kepala rokok kaler coklat, sama macam gua...
cuma rokok takde rambut... rambut gua cacak-cacak.

Gua dengan rokok macam kapel... sentiasa disisi gua.
Mana je gua pergi, rokok mesti ada...
Paling miskin pon, sebatang dua mesti terselit dalam poket.
Bangun pagi cari rokok...
lepas makan cari rokok...
nak berak cari rokok...
gua bosan, gua cari rokok...
gua lepak2 gua hisap rokok...
bak kata pepatah,
'siapalah rokok tanpa gua'...


Gua dengan rokok macam-macam hal jadi...
gua takde duit nak beli rokok, gua songlap syiling bapak gua
malam-malam gua sangap asap, gua songlap kretek bapak gua
gua cakap dalam hati, gua bukan nak curi, bukan nak jadi pencuri
gua nak pinjam je...nanti gua ganti balik....
kepala hotak lu pinjam... grrr

Gua nak pergi hisap rokok jap...

3 comments:

cik yatt said...

tak elok tok kesihatan tau

gadisSETAn said...

gilo

Mr. Swift said...

Hyee! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
Heyy btw lawa blog and happy blogging! And happy new year 2011! Sempat lagi kan? :)

HAHA KEPALA HOTTAK LU PINJAM! :D

Psst! : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang