nak menang keris model baru? klik sini.

January 27, 2011

.: bosan.bosan.bosan :.

tekan gambar untuk tumbesaran sempurna

Baru aku sedar yg aku dah besar dah sekarang ni.
Bila cek balik IC aku, aku bukan sekadar
21 tahun, malah mampu untuk memangkah
dan membuang undi habis-habisan.
yeah!!

Kadang2 tu kita tak perasan yg kita dah besar,
asyik perasan comel je kan,
mana lah nak sedar.

Tapi tu lah dia, bila dah besar ni,
macam2 benda yg kita lalui
dari sekecil2 tadika,
sampai lah sebesar2 kolej,
dekat situ lah kita dapat
macam2 pengalaman hidup.
Dapat jodoh pon ada jugak kan.

sebenarnya aku tak tau nak tulis apa,
main redah je ni
sebab rasa dah lama x update blog
kesayangan Malaysia ni.. ahaks...

apa2 pon, thanks kepada
penyokong2 blog aku ni.
appreciation to them..
challoWww..

p/s : semalam aku main futsal,
skor banyak gila babeng.







1 comment:

.:padie_eyla:. said...

gile babeng tu berapa.? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang