nak menang keris model baru? klik sini.

January 12, 2011

.: bila tension jadi gemok :.



Semangat giler malam semalam tido awal, sebab pagi ni
kelas start pukul 9...
bila dah semangat sangat, tido tak hengat dunia,
pukul 8.30 aku bangun pagi tadi,
confirm2 lah subuh gajah.. adoi...

Ok, semangat masih lagi membara
sebab sem ni nak naikkan balik pointer aku
yg jatuh mendadak sem lepas...
memang shit r, banyak gila jatuh...

Kelam kabut aku siap2 pagi tadi,
nak naikkan pointer, pergi kelas mesti mau smart..

Berbekalkan 125z hazir, aku meluncur hebat
bagai loris kafirrosi race kat sepang..

Sampai kelas je... kosong!!
ok, sebenarnya aku sampai awal..
tunggu kejap, nanti lecturer sampai.
Semangat ni....
tunggu punya tunggu punya tunggu...
lecturer memang takkan sampai..
arghhhh....

tension betol...
terus aku pergi makan roti canai kat kedai makcik tu.
cicah kuah dal dengan gula...
pastu balik, update blog ni... arghhh
pastu aku nak tido....
selamat malam...

p/s : kalau tension, pergi amik wuduk.....
       cin cang cin cang....


1 comment:

lavender harum wangi said...

apa kena mengena dgn tajuk entry? HAHA, kelas batal ke apa? :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang