nak menang keris model baru? klik sini.

January 05, 2011

.: aku kena tagged lagi :.

Tengah sedap2 aku guling2 baca blog 'blog aku bukan blog bapak kau'
tiba2 ada orang jerit kat blog aku, nasib baik guna shoutmix,
so, hanya jeritan batin saja kedengaran...
dia cakap, tuan panglima kena tag!!
gaya macam aku kena spot pulak,
macam iklan kat tv tu,
"put the sticker at your front mirror, u will be spot"

Dia ada bagi beberapa keping ayat ala-ala soalan,
kita kena jawab benda ni...
ni lah hasilnya bila masuk kat blog aku....

1) ucapan anda :

Salam diberi, salam berkaut, salam ukhwah seluruh ummah...
dari mana patik datang membawa keris, hanya untuk mencari sarungnya...
ada sape-sape nampak sarung keris hamba??

2 ) ciri2 lelaki idaman ntok dijadikan husband :

"aku nak lelaki yg tough, ade six packs, muke habus jambu kalau boleh,
lepas tu, nak lelaki yg gebu, yg mandi gune shokobusuk.."
kata yuyun kepada panglima arep....


3) 1 tips ntok kekalkan relationship ngan pasangan:

nak kekalkan relationship?? jangan lah tukar status kat fesbuk tu,
biar je tertulis 'IN RELATIONSHIP WITH bla bla bla'.. senang bukan?

4) penah jumpe doa pendekat jodoh or putus cinte?:

Ya Allah, kalau die memang jodohku, jodohkanlah...
tapi kalau bukan jodohku, jodohkanlah jugak...
jika dia tidak berjodoh denganku, maka jadikanlah kami jodoh...
kalau dia bukan jodohku, jangan sampai dia dapat jodoh lain...
kalau dia tak bisa dijodohkan dengan ku,
jangan sampai dia dapat jodoh lain,
biarkan dia tak berjodoh sama macam aku.
kalau dia jodoh dengan orang lain. putuskanlah.
jodohkan dengan ku.. amin....

p/s: saya sayang puteri yuyun....



1 comment:

kechik yg comey said...

piin piin..
jeritan batin ek..heheh..
lupa nk btaw..sila la amek award tersebut...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang