nak menang keris model baru? klik sini.

January 11, 2010

.: kehidupan di utara bukan di udara :.


"pakat mai sini... pulau pinang satu destinasi..
bla...bla...bla..."
ape lagi tah lirik die
aku pon tak ingat la
hahahaha...

secara rasminya aku dah sebulan bermastautin
kat negeri Pulau Pinang ni
aku sendiri pon tak tau mcm mane aku boleh
tersesat kat negeri utara ni
Pulau Pinang pulak tu
salah satu bandar yg terbesar kat Malaysia ni
antara Johor, Selangor, & KL
tapi ape2 pon niat aku cuma satu
aku nak menuntut ilmu
dan dapat kejayaan yg cemerlang
yeah.. chaiyok arep zack..!!
hehe...

Tanggal 27 disember 2009
aku secara rasminya
ditabalkan sebagai
pelajar Universiti Teknologi MARA (UiTM)
mula2 aku melangkahkan kaki aku kat sini
mmg susah aku nak percaya
yg skrg ni aku pelajar UiTM
tapi bile dah lama2 tu
aku sedar yg skrg ni aku ialah
mahasiswa UiTM
Fakulti Kejuruteraan Mekanikal
EM110

Minggu Mesra Siswa
itu la nama panggilan utk
minggu orientasi pelajar2 baru
kat semua cawangan UiTM
seluruh Malaysia ni
mula2 mmg la nmpk mcm mesra je
bila masuk hari kedua
bukan mesra lagi, tapi dera pulak
mmg sakit la seminggu orientasi tu
nasib baik la semangat utk belajar tu kuat
tambah2 lagi dgn pikir family aku
nak tak nak redah je la seminggu tu
da mcm masuk tentera pon ada ni
semakin hari semakin mesra
bila dah nak sampai penghujung je
mula la masing2 buat baik kat junior
konon nya la kan
tapi ape2 pon
mmg seronok gila orientasi kat sini

UiTM Penang
Kolej Zamrud
Permatang Pauh
Pulau Pinang

...









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang