nak menang keris model baru? klik sini.

December 16, 2010

.: spesis pontianak bogel :.

alhamdulillah...
semalam dia dah boleh keluar
lepas seminggu terlantar kat atas katil
yg paling tak empuk di dunia, katil hospital.
Macam mane katil boleh jadi tak empuk,
hah yg tu yg kita tak tau tu... ha ha ha
Sape yg tak risau kalau orang yg kita sayang
tiba2 kena serang dengan penyakit...
Denggi pulak tu, mak aih, kalau terlambat
boleh kena balut dengan kain kapan tuuu.
janganlah..... :(
saya sayang awak :)

huh! -.-"

saya tau awak susah nak makan ubat,
tapi....
anggaplah ubat tu macam muka saya,
walaupon muke cam taik , tapi hensem.
;p (ape aku merepek ni,, arghhhh)

mane pontianak bogel tuh?
nyamuk la... hisap darah sambil tak pakai baju.
Dah kenyang hisap darah, pastu terbengkalai kat situ.















merah bukan punggungnya???

get well soon......... soon.......

4 comments:

miss miera said...

chikukunyahhh !!!!

Panglima Arep said...

denggi lorh... huhu

ko kunyah smpai lumat eh. hihi

Anisa Hang Tuah said...

mari bunuh nyamuk

Panglima Arep said...

mari2...
bunuh gune pestol. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang