nak menang keris model baru? klik sini.

December 16, 2010

.: si cantik bertudung merah :.


Mak aku cakap, ni adik aku yg bongsu...
tapi aku tak percaya...

papp!!! dahi aku kena tepuk lagi dengan mak.
arghhh...

pastu aku tanye mak aku
ana raffali ni kakak aku ke,

papp!! papp!!
double hempuk kat dahi aku...
"ko jangan nak mengade la,
ko ade abang dengan 2 orang adik je!"

sweetnyer die....
baju kurung kain batik bersimpuh tepi pantai
sambil pegang gitar

suke gile kat style ana raffali ni
pegi konsert pon pakai baju kurung.
Manade gadis2 lain pegi konsert
pakai sopan cam ni kan???

'hujan emas di negeri orang
hujan bunga di kuala lumpur'

p/s : pasni aku nak main futsal pakai baju melayu 
siap bersongket skali.
nanti mesti ana raffali cakap aku sopan...
ha ha ha ;p


4 comments:

+d.O.Y.A.h+ said...

ngenggg punye stetmen last tuhs! :P

Panglima Arep said...

hahaha... esok malam nak try r.. hahaha

.:padie_eyla:. said...

tak sampai suku masa pertama, dah terbang dah segala songket2 kauu. haha

Panglima Arep said...

haha.. terbang sbb mase tu aku jd keeper kot..
kn kne terbang2. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang