nak menang keris model baru? klik sini.

December 11, 2010

.: ooh damn.... damn it .!!! :.

Dikala aku mula menaip artikel ini dengan gelojohnya,
baru lepas 15 minit yg lalu aku ada kat kedai tayar
michelin... betol ke aku eja tu? ke mak cik Lin? erm..
ape2 je lah, yg penting sekarang ni, aku nak tau
sape yg pancitkan tayar keta mak aku tadi?
angkat tangan.. sape angkat dan aku nampak sape yg
angkat tangan tu, aku bagi 10 hengget... cepat2...
lepas aku bagi 10 hengget tu, aku picit testis ko

ha ha ha... damn it ..!!!

sejam yg lepas, aku pegi kenduri kawen, kawan mak aku punya
anak yg kawen.. dengan siapa dia kawen? hah tu yg kita tak tau tu....

ihsan cik google

atau mungkin tayar pancit disebabkan oleh terlebih makan lauk kenduri?
alah, makan ape je kat sane, nasi jagung, ayam masak merah,
daging black papper, pastu ade cendol dengan pisang goreng.. tu je kot
takdelah banyak sangat.... ha ha ha...
akibat terlalu gendot, tayar keta mak aku mengalami komplikasi
sebab tak dapat nak tampung.. damn!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang