nak menang keris model baru? klik sini.

December 12, 2010

.: ni lah hasilnya :.


"abang..... ayang nak handbag baru lah"
"nak beli kat mane?"
"kat kolumpo"
"amboi, kt jb ni da takde kedai handbag ke?"
"kat sane lagi banyak pilihan"
*wink

Perbualan ni antara mak dengan bapak aku
Masa tu aku tengah potong bawang kat dapur
aku curi2 dengar, yela, mane tau kalau2
tiba2 dorang cakap aku ni anak angkat je,
mau tak melalak aku nanti.. ha ha ha

Yes!!! tahun ni ke kolumpo
mengorak langkah lebih luas
bersama dengan family

nampak jakun kan aku ni? ooh damn...
KL je kot, sume orang penah pegi
tapi....
aku dok jb, jarang pegi kolumpo
lagi jarang pegi dengan family
lagi lagi jarang holiday sakan kat sane
so...kite enjoy... 

hari pertama MAHA 2010 kat serdang
hari kedua KLCC, nak pegi petrosains
pastu muzim negara... arghhhh
hari ketiga pusat sains negara, pastu
PWTC, nak tengok KLIMS 2010
pastu lagi, tugu negara...arghhh lagi sekali
pastu IKEA... apsal IKEA ek?
aku pon tak tau...
hari kelima Hulu Langat...
suasana kekampungan, nyaman.....
mandi sungai ala2 sg. congkak,
petang tu pegi alamanda
baru jumpa handbag..!!!
baru jumpa??? 
mak aku senyum tanpa paksaan
sampai jb die senyum..lebar pulak tuh..
:)

8 comments:

+d.O.Y.A.h+ said...

tak pergi pom maha dewa. rumah aku pon mcm maha dah :P

Un Phat Lee said...

happy mak lu.hoho

miss miera said...

sg congkak best ... hehe
walaupom air setinggi buku lali...huhu

arif zakwan said...

doyah... tu la kau, maha taknak pegi, rugi tak dpt tgk makcik goreng pisang siap rendam kepala dlm minyak lg. wakakaka

arif zakwan said...

phat lee..... tau xpe, mak gua ckp, bag die bole isi perabot.. haha

arif zakwan said...

miera.... msti slalu pegi kan? agak la
paras buku lali je... tp yg pntg seronok dgn family.. huhu

Puteri Iqa Izyan said...

heee.suke sgt shopping kt kL.
bile fmly sebut nk g kL mmg kecoh satu fb.haha :P

Panglima Arep said...

hehe.. btol2.. sronok giler kn.. huhu
klu dh pegi sane mmg shopping je la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang