nak menang keris model baru? klik sini.

December 18, 2010

.: mudah2 dulu, susah2 lepas ni :.


Semalam mase aku tengah belek2 gambar holiday
kat kolumpo aritu, tibe2 aku ade jumpa satu gambar ni,
menarik perhatian aku, pakcik Hassan jual ikan salai
kat tepi jalan, yg kat belah2 selangor timur tu mesti tau tempat ni,
selangor timur?? ha ha ha pandai2 la ukur kat peta tu.

Masa aku singgah kat kedai pakcik Hassan ni, memang ramai orang.
Berpusu-pusu, berbondong-bondong, berduyun-duyun.
Aku pon tak tau kenapa. Sedap sangat ke ikan salai yg pakcik ni jual?

"pakcik, sehari boleh dapat berapa?"
"adela...mane boleh bagitau.. ha ha ha" pakcik tu gelak setan

arghhhh.... 

aku kena...

tak kire, aku nak bual2 jugak dengan pakcik ni.,

"kalau macam ni punye laku, cube try iklankan kat internet"
"dah, pakcik dah iklankan dah pon"

wow!! gile advanced orang tua ni...

"pakcik iklankan kat mane? kat Mudah.my ke?"
"eh takla, kat Susah.my"

ngeng
;p

p/s : tolonglah jgn telipon no tu, nnti pakcik tu salahkan aku.
lagipon die dah ade bini, jual cendol kat kedai sebelah.
ha ha ha ha ha

3 comments:

Anisa Hang Tuah said...

heheheh

cool gila pacik cakap susah.my

(:

semoga Allah memberikan rezeki yg melimpah utk pacik..

.:padie_eyla:. said...

haha. kena kencing ngan pak cikkk! hak3

My MiRa said...

hahahaha awak je pakcik tu,,,nanti kirim salam kat die ek...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang