nak menang keris model baru? klik sini.

December 23, 2010

.: melayu gadoh melayu?? :.


google.com
oohhh sangat2 tidak setuju dengan tajuk ni..
yela, mane boleh gadoh2... tak baik tau..;p
melayu kena lah bersatu.. macam jb bersatu tu.
ngeh3....

Tapi, yg tak boleh blah sangat tu,
gadoh mase tengah main futsal... erk??
pastu pulak, gadoh dengan member sendiri pulak tu..
okeh.. imagine, nak main futsal same2, 
datang pon same2 sekereta,
duduk pon same2 setaman
tapi bila main futsal, GADOH!!
ape ni?? 

erm... ni bukan gadoh main tepuk bahu hentak kaki
sambil jerit "menci...menci...mencinye kat u"
bukan!!
tapi ni terjerit terlolong macam oreng gilak..

yg mamat sorang ni, punca segala2nya,
main dah la tak power, 
muke tak hensem pon.
even aku pon tak hensem mane
tapi die lagi tak.. siyes dowh!!
ha ha ha...
siyes pulak aku ni...
pastu nak terjerit2,
"gua jumpe lu kat luar..lu mati"
yg sorang lagi pulak
"Lu bawak datang sini, lu buat taik ea"

aku rase taik die cair sikit r malam tu,
tu yg tibe2 angin jek..
dah la datang tempat aku, pastu nak
berperangai tak senonoh macam tu
memang silap besar r...
arghhh...
aku pon mane berani sangat pon..
ha ha ha

berdasarkan perkiraan keeper aku
team aku menang 15-9..
die cakap bosan, tu yg rajin kire tu.
kalau dah 15-9, mungkin kalah
punca team lawan buat taik.
sendiri pikir la kan..

p/s : memang aku taknak tengok lagi muke2 budak2 taik tu
be profesional la.. adat permainan terkasar sikit.
kalau nak emo je, pegi join budak emo lah
yg rambut sebelah terjunam depan mate tuh..







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang