nak menang keris model baru? klik sini.

December 06, 2010

.: kolumpo oh kolumpo....part 2 :.

bila bangun je dari tido yg nyenyak, i rase something yg
hebat pada belakang i, rupe-rupenya i tengah sakit perot
dan punggung i cube meluahkan sesuatu yg terpendam
dan i terus book tiket untuk ke tandas....  hik hik...

masa dalam tandas tu, i jerit kuat2
"semalam yg hebat"... ha ha ha
da sudah mandi, i buat rambut cacak-cacak
style la katekan, tapi mak i suruh sikat belah tepi
sebab nak pegi lawatan ke tapak sejarah
sejarah lagi??? ooh man... watafak

hari ni perjalanan hidup i jadi lagi hebat
sebab awal2 pagi dah terpacak kat tugu negara
WOW!!! interesting... mak i cakap tu lah kisah
si tanggang, derhaka kat mak, terus jadi batu
siap pegang bendera lagi....

then i orak langkah ke PUSAT sains negara
pergi sana just nak tengok pameran dinosor alive
ingat i ni 5 tahun ke nak tipu....tak dapat laaaa....
konon2 dinosor tu hidup, bole gerak2.
yg i tengok, kepala je yg dapat gerak,
pastu bawah kepala tu ade speaker, nak buat bunyi
aaaaauuuwwmmmm...
damn!!

lepas tengok dinosor tu, mak i ajak pegi IKEA
nasib baik bukan name IKEA negara, so boleh la
i cacak2 kan balik rambut i ni, styleeee.....
selamat tinggal rambut belah tepi... daaaaa
niat pegi IKEA nak tengok2 je,
tapi bile sampai kaunter, 200 hengget abes..
arghhh!!! 

ok, pukul 5 petang,
'selamat datang ke putrajaya'
pegi semayang kat masjid BESI, giler besar masjid tu
tempat parking ke tempat wuduk, 2 marhalah
tempat wuduk ke ruang solat, 3 hari jalan,
so, i bole jamak. ha ha ha
SUBHANALLAH... indahnya ciptaan ALLAH
pusing2 amik gambar bangunan2 kat situ
jakun sikit, sebab kat rumah manade bangunan2 cam tu

jalan2 ke kolumpo
i nak tido....

TBC------->

3 comments:

+d.O.Y.A.h+ said...

ahaxx. jalan2 kolumpooooooo :P
bawak ole2 sikit

arif zakwan said...

haha... penat doe jln Kee-iL ni..
jem teruk, cam haram. hahaha

~ NuRuL ~ said...

eleh...jb pown jem gak..
len kali bwk la roti..
xde la jem lama sgt...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang