nak menang keris model baru? klik sini.

December 27, 2010

.: hasil 3D guna tangan yg pertama di malaysia :.

Tajuk memang gempak... gempak habis...
Berdasarkan teknologi 3Dimensi yg semakin membangun ni,
seorang rakyat Malaysia telah berjaya menghasilkan
satu corak 3Dimensi menggunakan tangan beliau sendiri...
Hasilnya.....


Timbul tak garisan2 yg aku lukis tu?
Ada rase macam betol2 kat depan batang hidung korang tak??
Ala, yg macam dekat wayang tu lah.. Orang tu kencing kat situ je,
tapi bile pakai speck 3D tu, nampak macam kencing kat muke kite
yg tengah tengok ni kan?? kan3?? betol tak ni?? angguk je laa...
Terima kasih kepada kotak ajaib yg adik aku beli kat
petrosains aritu....


Kotak ni cakap, cuba buat effect 3D sendiri, jangan nak harap kat
orang putih tu je, kalau tak, macam mane nak maju.. hah???
gurau je.. ha ha ha... arghhhh
okeh, pas maghrib tadi, aku dapat hidayah untuk buat benda ni.
Die bagi 2 batang pen kaler merah dengan biru, pastu bagi tips sikit.


Pastikan korang ade speck 3D kat rumah...
kalau takde, pegi beli kejap..
kat 7e dah ade jual kot sekarang...
kedai serbaneka la katekan...


cantek tak speck 3D aku??

p/s : dodol...dodol...dodol = 3D kan??

4 comments:

+d.O.Y.A.h+ said...

semadlaa

miss miera said...

pakai jalan2 ok x ??? ngeee

Hantu Kak Limah said...

aku nampak 4D plak..tapi nombor nyer tak clear laa...huhuhhu...

Ain Zulaikha said...

lah kena ada spek 3D baru eh tgk eh, patut ah tak nampak.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang