nak menang keris model baru? klik sini.

December 20, 2010

.: anda tahu ini??? :.

Mak aku cakap, berkongsi ni amalan mulia...
Benda yg sikit dikongsi bersama adalah lebih baik
dari benda yg banyak tapi makan sorang... cet!!

Kat bawah ni aku sertakan satu link untuk dikongsi bersama..
Yang sangat2 aku nak kongsi ialah bila korang dah bukak link ni
tekan je enter...enter lagi... sampai keluar macam dalam gambar
kat bawah ni.. pastu cari zon satelite warna biru, klik link tu..
Satu slide show dalam microsoft power point...
































Aku dah 20 tahun hidup baru tahu benda ni... teruknya..
harap je panglima, tapi hampeh.. ha ha ha...
Sebenarnya bukan aku tak tahu, cume tak perasan..
kenapa aku tak perasan benda ni??
sebab aku perasan aku comel. ha ha ha

p/s: kalau bole, bace la artikel tu sampai habis...
       

2 comments:

miss miera said...

comale????
heee

:)

Panglima Arep said...

hahaha... mmg susah nk diterima akal kan. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang