nak menang keris model baru? klik sini.

December 10, 2010

.: 4 ekor jerung sedang mandi manda :.


sejuk wooo pagi2 berendam dalam air sungai... ooh.. lupe lak nak
introduce, ni la jerung2 peliharaan aku.. hik hik hik..
sungai ape tah ni, kat Hulu Langat..

aku tak rase mandi manda ni termasuk dalam jadual holiday
'lima hari mencari handbag mak aku kat kolumpo'.
Pagi2 buta dah kejut aku, ajak pegi sungai, 
oleh itu, segerombolan family aku pun pergi ke sungai itu.
"natijahnya, mandi sungai itu mampu membuang bala"
kata mak aku kepada bapak aku...



kami 4 ekor mandi manda sampai
bibir jadi biru....pastu kelabu.
mak aku sedap je picnic ngan bapak aku
sambil makan goreng pisang sejuk
semalam punye kot..


p/s : kadang2 kite tak sedar, 
adik beradik ramai tapi jarang bergambar 
bersama2... aku suke gambar ni
adik beradik aku enjoy dengan life
bersama mama dan abah...

Air yg dicincang takkan putus


3 comments:

.:padie_eyla:. said...

haha. 5 hari mencari handbag mak aku kat kolumpo.? nice.!

sg congkak.? gabai.? pangsun.? tekala.? sg apa.? haha

arif zakwan said...

haha... last day baru mak aku jumpe handbag die tau x. tu pon kt alamandi-manda. haha

erm... otw nk g sg congkak, tp ade smpng b4 dat...
ni kaw kebun pakcik aku, nk masuk pon berpagar tau.. huhu.. special.!!

.:padie_eyla:. said...

simpang kiri, pangsun resort.

simpang kanan, sg gabai.

haha. ko ingt hulu langat tu hulu.? free pon tak. tu laa untung nye bina pagar. aahaha.!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang