nak menang keris model baru? klik sini.

November 29, 2010

.: rupa-rupanya aku pernah jadi budak kecik satu masa dulu :.

SEKOLAH KEBANGSAAN PERUMAHAN TAMPOI 1
JOHOR BAHRU, JOHOR
1997-2002

ok...
bukti kukuh yg mengatakan aku budak kecik.
Mane satu aku ek? yg comel2 tu ke?
korang cari la sendiri ea, sampai mati pon aku
takkan bagitau korang.. haish...
Bersongkok pulak tu, bajet alim je.. ha ha ha
gambar atas tu darjah 6 kalau tak silap aku la.
calon2 UPSR.. perghh... susah kot UPSR..

Gambar ni lagi lame, darjah 3, tahun1999
belom masuk millenium lagi... jahil giler.. haha
Muke masing2.. Ya Allah.. sangat2 unbelievable
mule2 kena tagged kat FB, masing2 taknak mengaku muke
sendiri, sampai ade yg tanye aku cam ni
"wei, muke aku yg mane ek, lupe r"
bongok.!!
muke sendiri kot...


tak sampai seminggu gambar kelas tu keluar
tiba2 keluar pulak gambar yg ramai2 pakai baju biru tu
rambut aku belah tengah?? shit..!! damn it..!!
apsal aku tak pernah tau yg aku sikat belah tengah dulu??
mak aku tak pernah bagitau pon...


belah tengah lagi sekali.... fine!!
apsal la diorang ni simpan lagi gambar2 cam ni
at least edit la sikit rambut aku tu, baru bangga
walaupon seluar paras atas pusat.... tinggi siot..!!!

-.-"

p/s : terima kasih banyak2 kepada siapa upload gambar ni.
tibe2 rase rindu pulak zaman sekolah rendah...
main tarik2 tudung budak pompuan,
hantar surat2 berbau cinta... erm..
banyak lagi kot memori zaman sekolah..

4 comments:

miss miera said...

zaman budak2 mmg bnyak kenangan...
:))

+d.O.Y.A.h+ said...

waahahah. agak kiutlah. tp kiut lagi aku,. wahahahaha :P

arif zakwan said...

miera : hehe tau xpe.. kamu pon mesti ade jugak kn.. nk tgk nk tgk

doyah : haha ye la. ko mmg kiut-miut

FA said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang