nak menang keris model baru? klik sini.

November 10, 2010

.: Persidangan Blogger-Blogger UKM :.

OK
semalam masa aku lepak kat
Perpustakaan Tun Sri Lanang
Universiti Kebangsaan Malaysia
aku terjumpa sorang blogger ni,
biasa jumpa kat dalam komen2 blog je
tapi semalam boleh terjumpa depan2 pulak.
Masa tu aku tengah baca paper dengan
Bunga aku, pastu tiba2 dia lalu situ
N tegur kitorang.. so, kebetulan
aku ada kat UKM N kami bertiga ni
blogger, so dengan secara tak rasminya
aku isytiharkan pertemuan itu sebagai
Persidangan Blogger2 UKM
dan aku sebagai tetamu jemputan khas..
ok.. sekian...

2 comments:

+d.O.Y.A.h+ said...

weeeee~~
tapi psdangan tu kejap je sbb aku malu. hahaha

Arif zakwan said...

hahaha.... pemalu rupenye ko... hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang