nak menang keris model baru? klik sini.

November 29, 2010

.: ok..!!! kau memang selekeh :.

Jarum panjang pegi pukul, hentam jarum pendek sebab
jarum pendek leka, leka dengan godaan dunia..
dah maghrib rupanya... ( apsal ni aku tibe2 jadi cam ni)

Selesai sudah Radio Fest 2010, sebagaimana entri aku
yg sebelum ni, aku dengan cobiz pishang mengorak langkah,
(bukan mengarok tak tentu pasal) menuju ke tandas...
yes!! tandas... 12 jam  berdiri tanpa menghadap dinding...
sangat2 awesome!!! elak kena batu karang je nanti..


ok2, berbalik kepada langkah yg kami orak sebentar tadi..
tengah2 melangkah, tibe2 muke aku buat ekspresi geli...
eeeeee.....gelinyer... selekehnyer...sebab ape???
sebab kat tengah2 khalayak ramai tu, ade sorang budak 
perempuan cerah tengah pakai seluar sebab die baru lepas
kencing tepi jalan, bukan setakat tepi jalan, tapi tepi medan
selera.... auuwww... bole jadi medan tak selera dah lepas ni..

Yang tolong pakaikan seluar tu bukan sape pon, mak die jugak..
alahai auntie, nape kau biarkan anak kau siram baja kat rumput tu.
Memanglah budak tu kecik lagi, tapi mak die tu patot ajar die
cara dan tempat kencing yg betol, bukan main pancut je...

p/s : mase aku dah sampai tandas, kena bayar 20sen,
       aku bayar singgit, so, aku bole masuk 5 kali... -.-"

2 comments:

miss miera said...

gurl ke???
memang sangat selekeh....hehe

arif zakwan said...

haha.. yup2, gurl. myabe dlm 4,5 tahun kot umor die.. tah la.. tak taw nk ckp ape da..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang