nak menang keris model baru? klik sini.

November 06, 2010

.: meraba-raba di celahan, sambil tunggang kuda :.


Malam kelmarin aku nak pegi 7E,
aku pinjam kuda member aku,
yela, kuda sememangnya lagi laju dari
motosikal... ni kuda 150cc punya.
Masa aku tengah bukak ikatan solex pada
kaki kuda tu, ade lah sekor kuda lagi lalu
sebelah aku, yg tunggang kuda tu
jantan dgn betina, sepasang lah kan,
ok, takkan lah aku ni jakun sangat tak 
penah tengok orang naik kuda,
yg membuatkan aku jadi jakun gile vavi,
kuda tu jalan slow je, pastu
si betina tu yg bawak, si jantan dok
kat belakang sambil tangan dia
betol2 kat celahan nikmat betina tu
sambil terkuis2 macam ayam nak cari port
nak berak, berak kapur kalau tak silap aku.
ish!!! atas kuda pon jadi ke????
shit r

cube try dalam keta pulak,
confirm bapak kau dah jadi atok.

ni lah kuda yg aku maksudkan tu


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang