nak menang keris model baru? klik sini.

November 10, 2010

.: The lord of the ring : cincin at the jari kaki :.


semalam masa aku tunggu driver bas aku sampai
aku lepak2 dulu kat tempat lepak tu..
yela, kat situ die tulis,
"sila lepak sini"
so, aku lepak la kat situ, 
sambil cuba membunuh diri
dengan sedutan rokok kegemaran aku
'Winston Light'... hik hik hik

*amaran oleh kerajaan malaysia
merokok mencemarkan kesihatan

OK, tengah aku sedap2 lepak,
tiba2 aku TERperasan dengan satu 
kejadian ni... Seorang wanita berusia
bukan *keturunan Hang Tuah
berjalan ke hulu dan ke hilir sambil
menjenjeng plastik jeruk ( salak & mangga )
sambil jari kakinya penuh dengan
cincin.... (penuh ok!!!)
masa tu aku rasa nak sangat2
berTEMU dan berBUAL
dengan makcik tu...
yela, ekslusif kot, jarang jumpa
dengan orang pakai cincin kat kaki..
(penuh ok!!!)

Dia lalu sebelah aku...
dia duduk sebelah aku!!!!
rupe2nya die ni seorang yg KETIBUS...
watafak men????
arghhh.... Ya Allah, sungguh berat
dugaan mu ini, sanggup-kah aku
utk menghadapinya....
dlm pada itu, bas aku pon sampai
cepat2 aku lompat masuk dlm bas tu
akhirnya Tuhan makbulkan doa aku..
amin......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang